søndag 16. september 2007

Etter regn kommer sol.

Denne helgen har vi vikelig hatt et skiftende vær på Vestlandet. Men det har ikke lagt noen demper på mitt gode humør. Jeg har hatt flere fine turer. Kunsten er å komme seg ut, kle seg godt og la det stå til. For innimellom alle regnbygene så letter været og solen ligger på lur. Litt regn har ingen vondt av og våte veier gir fin kjøretrening. For skal en kjøre sykkel .. og gjerne litt lange turer, så kan en aldeles ikke regne med bare tørre veier og sol hele veien.
Og når solen atter viser seg er det bare å la "pelsen" tørke opp og så kose seg.

9 kommentarer:

Petunia sa...

Herlig! Jeg kunne jo tatt den med at det finnes ikke dårlig vær...klær osv...men det skal jeg ikke! Det finnes næmlig dårlig vær, men det er som du sier bare til å komme seg ut og når man først er ute og som i ditt tilfelle - avgårde -så er det deilig!!!
Vi var opp og ut døren før klokken 8 lørdag morgen i vind og regn på fotballcup med Bulle. Tøft når det stod på, men når vi kom hjem med ferske rundstykker og spiste lunsj og jeg sovnet på sofaen, ja, da var alt bare deilig!!

Marie sa...

Visst er det innstillingen det kjem an på! Bur me på vestlandet må ein ikkje "farga av" i vatn! Det gjeld å kle seg etter veret, men dørstokkmila er verre når regnar og blæs. Herleg å komme heim etter ein frisk tur, ha eit pledd på seg og noko varmt i koppen.

Fine bilete frå skiftande ver du viser. Klem frå Marie :o)

FO - 2 sa...

"Ut på tur, aldri sur"..... ;)
Flott bilde med regnbuen mellom syklene.
Fin uke til deg. :)
Klem.

randi K design sa...

Du er så flink til å ta deg avgårde! Ser det er ganske vått på veien der du kjører, håper du er forsiktig!
Takk for besøk, alltid like hyggelig!

Anonym sa...

Først må æ få lov til å si takk for alle de fine turene du tar oss me på! Været er ingen hindring, ulvang trøye og vindjakke , resten står opp til dæ sjøl!! Er ikke no mc entusiast, men jammen får du naturen med dæ, det er det fine. Når æ nyter naturen så er det helst ved hjelp av apostlenes hester...Så må æ også få takke dæ for hyggelig kommentar på bloggen min , nå skal æ jammen linke dæ , lettere da og besøke dæ!

Anonym sa...

Så flott sykkel du har!! Og med skikkelig "jente"farge også. Her tenker jeg det går unna, men vær forsiktig på våte, glatte veier.

Anonym sa...

Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær:-D Fine bilder du deler med oss. Koselig å komme på besøk på siden din.
Sender en våt og regnfull hilsen fra nord:-)
Ha ei fin uke.

GAWO sa...

Tusen takk til dere alle for at dere stakk innom og i tillegg legger igjen trivelige hilsener til meg.
Nå har vi endelig fått noen fine dager og jeg har liten tid til blogging. Det blir MC kjøring i stedet. Nå begynner det å bli litt kaldt så turene er blitt kortere.

@afjo72 sa...

Hørtes deilig ut! Og været rår man jo som kjent ikke over, så det nytter ikke å la det være bestemmende for aktivitetene. :o)

Ha en fin dag!