fredag 8. januar 2010

Hva er det med meg?

Dere kan sannelig lure. Hva det er med meg? Hvor blir jeg av? Hvorfor gir jeg ikke lyd fra meg? Bloggen ligger nærmest i dvale. Fikk ikke avsluttet julekalenderen før jul en gang, og godt nytt år til alle forsvant inn i frostrøyken. Men det meste har sin naturlige forklaring. Året gikk ut med at jeg manglet nett tilgang , og slik startet året også. Jeg depper! Bloggavhengig? Tja, mulig det, men jeg savner mine bloggvenner. Så da så. Ikke samme stas å gå tur i minus 21 grader, ja det var faktisk så kaldt i kveld,.... når jeg ikke får vist dere bildene fra turen. Fotograferingen blir deretter. Inspirasjonen mangler. Men når BKK får levert meg det nødvendige utstyret så går det seg vel til. Forhåpentligvis. Jeg har ikke gitt opp. Men det tar da så inn i granskogen lang tid før "dingsebomsene" jeg trenger for å komme på nett igjen blir levert. I kveld har jeg tyvlånt en datamaskin akkurat lenge nok til å rope :
Godt nytt år til hele gjengen. Alt er bare bra med meg :-)

3 kommentarer:

Rune Eide sa...

Velkommen tilbake!!

Du har vært dypt savnet, men jeg ser at dine fotoevner ikke har tapt seg i "pausen". BKK burde skamme seg - jeg håper ikke at det er typisk for kundeservicen, for nå har jeg BKK også.

Godt Nytt År :-)

Dagrun sa...

Så flott med bilder igjen da. Strålende, kaldt bilde.

Turid sa...

Flott eksempel på vinter i Norge- godt at du er innom å viser deg!