onsdag 7. september 2011

Fornemmelse av høst

7 kommentarer:

VALKYRIEN sa...

Joa - jeg kjenner de fornemmelsene der, så jeg striholder på sommerminnene! :)
stilig bilde da! Er vått hos deg også....

Havfruen sa...

For et stilig bilde :) Ja, den er definitivt her, høsten:) Solen skinner hos meg i dag men det er 11 gr så det blir neppe soling:)
Ha en fin torsdag, klemmings:)

Rune Eide sa...

En artig innfallsvinkel til alt det som kommer ned fra oven akkurat nå. Av og til kan det lønne seg å se ting fra en annen vinkel ...

Unknown sa...

Ja, vi begynner å merke høsten nå. Men fortsatt går jeg med bare tær i sandaler. Utsetter "innpakking" i det lengste.

Lekkert bilde du har!

Irene sa...

Skikkelig tøft bilde ... gir meg også en høstlig fornemmelse. Har vært mange søledammer her i det siste, men i dag har i alle fall de minste tørket opp!

Ha en fin kveld!

Irene

Anne-Berit sa...

Det var et stilig bilde.Ingen tvil om at høsten er her nå nei.Men er været fint er høsten veldig vakker,med alle sine farger:)

Per Ove sa...

Dette er et skikkelig tøft bilde! Det sier alt om høst, mye vann fra oven men likevel uteliv.

Jeg ble svært begeistret for akkurat dette bildet:-)