onsdag 14. oktober 2009

Mysteriet er løst. Vel blåst!

Jule-sy-mysteriet som 9na satte i sving er løst.
Etter 5 dager med nål og tråd hadde Sydamene fått seg nye grytelapper. Jeg har tatt meg den frihet og viser de som 9na laget.
De er skikkelig fine og veldig "julete" :-) Pusen og jeg synes det har vært moro å følge med.
Vi har fartet rundt og besøkt sydamene, både nye og gamle venner. Nå er vi en smule slitne begge to og tar oss en velfortjent hvil.
Har tenkt å slappe godt av... det nærmer seg snart helg ...og da skal vi være opplagt til nye eventyr :-) Vel blåst!!
Klem fra pusen og

6 kommentarer:

9na sa...

Dette var da bare koselig Gawo, jeg føler meg honored, hva søren heter det på norsk? Beæriget???

Turid sa...

Du har jo ilag med mæ bidratt godt ved å beundre å skryte-sant som du sier nydelige grytelapper!
Å den pusen er jo bare skjønn!!

Wenche sa...

Gryteklutane er flotte, synest dessutan du har vore ein flink oppmuntrar. Der har du og pusen gjort ein god jobb. Begge to har utan tvil fortent ei god helg med masse kos:-)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Grytelappane til 9na fortene å bli vist fram både her og der, så fine som dei er:)
Kjekt at du var med fra sidelinja og kom med oppmuntrande kommentarar og hjalp til der det var trong for det.
Flott raud doning du har forresten.
Ein slik skulle eg hatt å kjørt på jobb med:))
Ha ei fin helg Gawo.
Smil H

Berit T sa...

Så du fikk ikke tredd på nåla du heller? Ikke jeg heller, men du verden så kjektdet var å se alt det flott de laget. Dyktig er de.

Det var en flott katt på sykkelen din, utrolig fin. Og sykkelen også , snedden den!

Ha en fin ny uke.

GundaM sa...

Nydelig pus da og den setter seg der det er varmest den der og skjønner jeg ;)

Kos deg videre i høten gavo! Hils pusen;)