fredag 24. desember 2010

God jul

Her synges julen inn :-)

6 kommentarer:

Anne sa...

Men den virkelige englen er du det vennen :-) Ha nå en fortreffelig og kjempekoselig julekveld.

Her er alt på stell, og vi koser oss med ventetiden til jula ringes inn.
Kaldt vakkert vintervær, -22 i dag tidlig når jeg så dagens lys kl 06, he he en begynner å bli edre du, eler det er forventningens spenning, sannerlig om jeg helt vet du.

Takker så også for vakkert julekort, du er nå bare så i hjerte her du ja. Anneklem til deg og for all del, hils nå kjekkasen!!

Turid sa...

GOD JUL!
Juleklem;)

Rune Eide sa...

Min sangstemme tillater meg ikke å delta i koret, men jeg kan ønske deg GOD JUL!!!

FO - 2 sa...

God jul, Gawo! :)

Anonym sa...

God jul hilsen arne

Havfruen sa...

Et nydelig engelkor:)
Fortsatt god jul...klem fra meg:)