torsdag 1. november 2012

Sesongslutt for 2012

 1. november kom med 12 varme grader og tørre veier og i frykt for (på nytt) og bli innesperret i garasjen i hele november benyttet jeg dagen til å dra til "vinterhiet" med sykkelen. Som alltid litt vemodig å avslutte en MCsesong, men jeg trøster meg med at den har vært innholdsrik og fin, og nå gleder jeg meg alt til neste år.
I påvente av mars 2013 kan jeg kanskje fordrive ventetiden med å fotografere postkassestativ. Det finnes utrolig mange rare varianter rundtom i landet. Har du noen artige fra der du bor kanskje? Jeg tar mer enn gjerne en titt :-)

4 kommentarer:

Jill Kristin Ø.Remme sa...

Så nesten at sykkelen hang litt med lykten for nå viste den at den skulle bli parkert bort stakkar:)))

Ja du er velkommen til sunnmøre og ut til havet, her er jo det litt av hvert å se på angående poststativ, men mye annet jeg kan anbefale også:)))

Havfruen sa...

Sikkert like trist somå stenge hytta :)))
Men tider går og kommer...og snart snur sola:)
Knallfine bilder:)
Postkassen vår henger på naboens garasjevegg...mye rart å se rundt....
God helg, klemmings:))

Rune Eide sa...

En lang sesong ble det da - får bare håpe at du ikke får bruk for snøscooter :-)

Postkassestativ høres interessant ut - jeg har sett mange rare. Lykke til!

Irene sa...

Nok en trygg sesong er over ... min sesong kommer ikke med i historiebøkene. Av mange grunner får jeg ikke kjørt så mye som hjertet ønsker. Men det kommer en ny sesong, må bare vente noen måneder, til snøen atter har smeltet og veiene er tørre. Å fotografere postkassestativ er sikkert en grei tidtrøyte, hehe ..... lykke til!

Ha en god helg!

Ireneklem