onsdag 6. august 2008

Deilige dager

Bloggen min har tatt seg en skikkelig pause. Det er altfor lenge siden sist jeg kikket innom. Men sånn er det når sommeren er laaaang og varm. Da må jeg være i solen ute og lar blogg være blogg. Om jeg har tatt en lengre pause så har ikke ugresset i hagen min det. Jeg har konstatert at jeg har litt av en jobb å gjøre ....

... men enn så lenge får det bare vente. Jeg nyter dagene, finner godstolen... eller solstolen og lar tankene vandre. Fortsatt god sommer :-)

21 kommentarer:

Rune Eide sa...

Hyggelig å se at du er tilbake! Det kan være godt med en pause fra blogging. Det har vært noe mindre her også. Av og til vurderer jeg faktisk å ta en lengre pause og heller konsentrere meg om fotograferingen - jeg oppdager stadig hvor lite jeg kan.

Fortsatt god ferie!

BTW Har du gitt opp MC-en for en vanlig sykkel ;-) Nydelig bilde.

Anonym sa...

Pauser er ikke bare LOV - de er VIKTIGE. Ugresset går da ingen steder?
Enig med Runee: Nydelig bilde av den sykkelen langs veggen!

GundaM sa...

Hvor har du rappa den sykkelen...Minner emg om de utenfor sjappa mi, ja det ugresset også...;0)

Ikke så mye blogging her for tiden heller, rykk og napp og så savner man jo folk her inne og da...
Og Bergen..?
Tur til Bergen..?Jeg?

Joda, biletter er bestilt og du å du som man gleder seg;)Hihi, see u...

GundaM sa...

Og ja, det sykkelbildet var knall!!!

ArneA sa...

Jeg kaller ugress for økologisk havedrift. Da får jeg i hvert fall litt mindre samvittighet.

Petunia sa...

Flott sykkelbilde! En sånn en kunne jeg tenke meg!

FO - 2 sa...

Kos deg i go`stolen og ha en fin sommer videre du også, Gawo. :)

Pernille sa...

Så koselig at du er tilbake:) Og fytti katta for noen vakre bilder. Det sykkelbilde skulle jaggu ha vært brukt til Norgesreklame;)

Skulle egentlig bare inn for å ønske deg en god helg. No drar vi på hytta for å male ferdig gangen;) Men vi skal kose oss også. Solen skinner og no begynner jeg faktisk å bli lei av den. Hahaha, ikke ofte det!

Ha ei koselig helg, Gawo:)

Klems fra meg:)

Marie sa...

Velkommen tilbake!
Ser at det er fleire enn meg som pyntar på gamle syklar!

Og eg trudde eg hadde mykje å ta igjen...,hehe.


Hugsar innlegget du hadde med bilde frå Helleren. Tenkte på det då me kom dit.

God helg :)
NYT SOMMAREN SÅ LENGE DU KAN!

Anne sa...

Deilig, sommeren kan beskrives i kun det ene ordet :-)

Tenkte på det i går eter et lengre opphold i Frankriket..., snø, kald vinter, snø og is :-(((
Nei!! Vil ikke ha det i det hele tatt.

Sender deg en mail jeg, for din gledet jo så stort :-)))

Stjerneglimt sa...

De er så fine, disse gamle syklene!
P.S. - en liten hilsen til deg på sida mi, god helg.

FO - 2 sa...

Hei.
Har noe til deg inne hos meg.
God søndag. :)

Som mine dager er sa...

Nice to have you back. Flott bilde av sykkelen. Helt nydelig og stemningsfullt. Men skal koble ut og kose seg når det er ferie. Da er det verre med oss som ikke klarer den utkoblingen og bare må blogge imellom kos og sol og varme.

Veldig koselig med kommentar fra deg. Er du på mine trakter er du selvfølgelig velkommen til å spise et kakestykke eller fler ;-)

Hilsen Marit

Som mine dager er sa...

Åja, det hadde vært knall om du gjorde det. Vroom vroom ;-D

Marit

Ivar Østtun sa...

Linke i vei.

Stjerneglimt sa...

Hei! Helt greit om du ikke sender videre, ja! Har samme "følelsen" selv!

randi K design sa...

Ja ikke så lett å finne den stolen i alt det gresset! Herlig bilde! Du har øye for ting rundt deg, en fantastisk egenskap! Ha en forsatt fin sommer, og takk for besøk! Stikk gjerne innom igjen, jeg skal ha kaffen klar!

9na sa...

Hmm dilig bilder... Fine å ta fram i januar en gang..

randi K design sa...

Hei igjen! Saa koselig! Ja bildet er fra Stølen, tilhørende gården hvor min eldste datter nå er "husfrue".. Vi sleit oss opp dit (vi som bor på ei flat og varm Texas pannekake), min yngste datter i tårer av utmattelse... Men inni dette grå lille huset, fant vi både en gammel kaffe Lars og sukkerbiter(har ikke sett slike på mange år). TRor kanskje jeg burde legge inn noen flere bilder fra denne turen , som var en opplevelse! Jeg er helt klar for Sogn, kunne flyttet dit på dagen...

Som mine dager er sa...

Nå bare MÅ du komme innom en tur. Du skal få både kake og øl med bobler om du kommer innom oss ;-)

Marit

Nilla sa...

Herlige bilder!!!
En god ide å pynte opp en gammel sykkel da gitt:)

Ha en fortsatt strålende dag!!