fredag 24. oktober 2008

Frøken Fryd

HildeS heter en blogg som jeg liker å besøke. Den drives av en jente som har mange jern i ilden. Nå har hun akkurat åpnet butikk. Tenk det du. Ikke bare drømt om det men hoppet rett ut i det. Jeg er nesten litt misunnelig. Selv om hun har travle dager tar hun seg tid til bloggen sin og dermed får jeg vite hvordan det går. Like før hun åpnet butikken hadde hun en konkurranse på bloggen. Av alle de som la igjen en kommentar trakk hun ut 5 heldige vinnere. Og jeg ble en av dem. Snakk om flaks. Og i dag kom det pakke til meg i posten. Inni fant jeg et koselig håndskrevet kort. Poser med spennende te, en pose med deilige drops, en velduftende engelpose fylt med lavendel og et nydelig skilt som jeg har ønsket meg. Hvordan visste du det HildeS? Engelposen er nydelig og jeg tror at Hilde har laget den selv. Hun lager så mye fint. Det vet jeg for jeg har vært heldig og vunnet før. Den gang kom "Trille" i hus. Klikk her så får du se.Butikken til Hilde heter Frøken Fryd og er du på hennes kanter må du absolutt stikke innom. Du er helt sikkert hjertelig velkommen. Jeg sier tusen takk til Hilde for gave jeg fikk idag og jeg er så glad for at jeg var en av de 5 heldige. Dette ble en fin fin start på helgen.

11 kommentarer:

Petunia sa...

Heldige deg!!!
Så flott og så koselig da!
Og det er helt i orden at du har bildet mitt som skjermbilde på PC'n. Må jo nesten si at jeg ser på det som en liten ære - du av alle med dine egne flotte bilder!!!

9na sa...

Kjempekoselig! Jeg er jo så heldig å o sammen med Erlig jeg, som Catta vant i samme konkurransen som du vant Lille Trille. Hqn bor på høytaleren ved siden av tv'en her og muntrer opp sammen med en plante og to lysestaker. Kos deg med den frydefulle gaven.

Sologbolig sa...

Så heldig som vann denne fine gaven. Har vert inne og sett på nettbutikken, koselig. Ha ei god helg!

Petunia sa...

Fikk en oppfordring av Anemone og det var å få deg i gang på MSN. Du logger deg på windows live messenger ved å opprette en hotmail adresse. Så gir du beskjed til meg, så skal du få adressene til alle de andre damene.
Så kan vi "snakke" sammen på nettet. Anemone er klar!

Sologbolig sa...

Hei igjen. Ja, her og er det litt utrivelig, det blåser og regner fra alle kanter .... og vi vil ikkje ha fleire ras no. Eg trudde ikkje at eg hadde ordbekreftelse for det vises ikkje når eg går inn på min egen "skriv kommentar". Men det hadde eg jo altså og no har eg fjerna den. Takk for tipset, det er ganske irriterande med alle disse bokstavane som ein må skriva.Ha ei fortsatt fin helg uten ras!

Pernille sa...

Men så heldig du har vært. Så fine og koselige ting:)No må jeg stikke inn å se på den nye butikken;)

Så synd at du mista Misty. Men den har nok en spesiell god plass i hjertet ditt. Katt kan jeg bare ikke være foruten. Man blir bundet, ja. Men alikevel;)

Kos deg med presangen din:)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei.
Så fint at gåva falt i smak:)
Det var veldig kjekt at eg sende noko som du ønska deg, og eg er veldig glad i skilt i alle fasongar og størrelsar sjølv:)
Ha ein finfin søndag,
og kos deg i ruskaveret.
Klem H.

GundaM sa...

Neimen, så trivelig da. frøken Fryd har ejg ikke vært inne hos tror jeg, kanskje på tide å stikke innom entur nå da;0)

takk for tipset og ha ei fin uke der ute Gawo ;=)

Anonym sa...

Å, så koselige ting du har vunnet. Og bloggen hennes var da kjempekoselig, med bilder fra butikken hennes. I dag har også jeg bilder fra butikken jeg JOBBER i men ikke eier. But I love it anyway!!

Catta sa...

Heihei!
HildeS har en egen evne til å vite hva man ønsker seg!! Har du sett fine Erling-bamsen jeg fikk? :)

Marie sa...

Eg kjenner Hilde litt gjennom BeritT som er søster hennar. Hilde er ei kreativ og likande dame, akkurat som Berit :)