søndag 22. mai 2011

Feeling blue

Farger i massevis. Over alt. Langs hele Hardangerfjordne blomstrer karse, løvetann og fruktrær om kapp. Hver eneste vår er det like vakkert og jeg gleder meg hele vinteren til at jeg igjen skal få oppleve den vakre kombinasjonen av blomstring, fjord og snødekte fjell. Når mai kommer gleder jeg meg over å ta tohjulingen fram, samle sammen venner og kjøre en hel dag igjennom verdens vakreste blomsterhage. Men i år har det blitt smått med turene. Regnet har satt en stopper for det. Greit nok å kjøre i regn, .......... men ikke hver tur. Så dermed depper jeg litt. Jeg prøver å muntre meg opp med å kose meg i min egen hage. Innimellom regnbygene. Det er jo en trøst i det, men jeg føler at jeg går glipp av noe viktig. Sukk,... men solen kommer vel fram igjen en vakker dag. Og da er jeg på veien igjen!! Mens jeg venter depper jeg litt til!!

6 kommentarer:

Viola sa...

Hvilket fantastisk bilde dette første her!! Fargerikt og storslått!! =)
Ja der har motorsykkelen kommet ut i det fri.. håper regnet stopper opp litt da og gir plass til sola! Slik at du/dere kommer ut på tur igjen..!

Inntil videre, sendes en trøsteklem fra meg! :)

Og du- vi ble fattige uten de vakre regnbildene dine nederst her- nydelige! :)

Irene sa...

Skjønner deg godt! Det er lov å deppe når MC-været er dårlig! Vi har vært så travle med å få husvogn og uteplass i orden til sommern at det ikke har blitt tid til MC. Mannen min skal skifte reimene på biken min før jeg kan ta den ut. Men nå er det bare noe småtteri igjen, så snart blir den vel klar og jeg skal prøvekjøre. Veldig spent på hvor mye skulderen tåler. Uansett skal vi på tur. I fjor satt jeg bakpå og det funker som en nødløsning. Jeg sendte deg mail på hotmailen, vet ikke om du har sett den.

Håper været bedrer seg ... gubben har to netter i Bergen. Regner med jeg får værrapport i morgen :o)

Nattaklem

Anne sa...

Med en slik lidenskap du har på den sykkelen, ja da skulle jeg nesten ønske du hadde bodd en plass med litt lenger sesong!!! ... Orkdal`n i Trøndelag f.eks. :-))) kom kom kom

*knis*

Turid sa...

Jøss som et norges flagg ble det øverste bildet med den røde donongen din , himmelen og det hvite i fjellan .

Turid sa...

Det skulle selvfølgelig være doningen og det nest øverste bildet i innlegget!

Rune Eide sa...

Med de bildene der kan du i alle fall ikke deppe pga fotograferingen! Været derimot ...

Jeg har faktisk nettopp brukt høytrykkspyler for å fjerne askestøv fra Island! (Jeg lyver ikke).