fredag 1. april 2011

Takk for innsatsen Petunia

For siste gang blir det "Himmelsk" fredag fra Petunia sin blogg. I 29 uker har hun servert oss, med god hjelp fra ivrige deltagere, det ene flotte bilde etter det andre. Det har vært en glede å følge med på de forskjellige bloggene. Av og til har jeg deltatt selv også og mer enn en gang har ukjente bloggere kommet på besøk og lagt igjen en hyggelig kommentar. Nå er det slutt på "Himmelsk"... sier Petunia, om det ikke er en aprilspøk da. Jeg sier tusen takk for innsatsen og løfter glasset og skåler for deg kjære Petunia. Du har gjort en svært god jobb med å knytte flere bloggere sammen til en stor fin gjeng. Kanskje er det noen som har lyst til å føre stafettpinnen videre?

9 kommentarer:

Rune Eide sa...

Det var en "himmelsk" stemning her hos deg, så det må være dagens bidrag. En benk, et glass rødvin og en flokk med damer - hvem kan ønske seg noe mer?

PS Og en hyllest til Petunia - en energibunt av dimensjoner.

Petunia sa...

Tusen takk Gawo!! Ot takk for ditt flotte bidrag på HIMMELSK # 29 som slettes ikke blir det siste fra meg! (Sorry!!)
Det var nok en APRILSNARR (aprilskämt/aprilsnar). Kanskje et stygt pek, men jeg håper da jeg ser deg igjen på HIMMELSK neste uke!!
Er jeg tilgitt??
Ha en fin helg fri for lureri!!!
;)

Petunia sa...

Og skal der stå og ikke Ot;)

Unknown sa...

Dette var jo et himmelsk bidrag, både i bilder og ord. Fikk nesten klump i halsen av det alt det fine du skrev.

Så kommer jeg inn her på kommentaren og jubler høyt: Takk og lov at Petunia vil fortsette!

God helg til deg.

Melusine sa...

Hvilket flott innlegg!

Maria G sa...

Underbara bilder allihop!
Vilken tur vi har att det bara var ett aprilskämt från Petunia, det hade varit väldigt tråkigt om det hade varit det sista himmelsk :)
Ha en bra dag!

Anne sa...

Ja den Petunia er gull verd :-)
men hvem andre har ork og overskudd..., ja det gjenstår og se :-)

God helg videre til deg.

- ma - sa...

Jippi! Det var en aprilspøk:) Nydelige bilder og tekst du serverer i anledningen! Petunia kan ikke gi seg etter alle de fine tilbakemeldingene hun nå har fått, sant? Ha fortsatt fin helg!

VALKYRIEN sa...

Jeg har jo ikke deltatt på Himmelsk, og skjønner jo at det ville være trist om det sluttet! Har jo selv vært med på andre temaer i andre sammenheng.
Men så var det aprilsnarr! Hehe - hun skremte vettet av dere nå! :)
Himmelsk flott bidrag - likte rødvinsglasset og de glade damene jeg!
Ha en fin søndag!