torsdag 10. mai 2007

Sykkeltur i sol

I kveld kom solen tilbake og da bestemte jeg meg ,... her skal det trimmes! Og se hvor fin vei jeg har funnet. Jeg tråkker av gårde på min gamle gode tråsykkel, men det blir mange stopp, for det er så mye rart som må studeres litt nærmere. Som feks. denne her. Har bonden glemt hva hva han la fra seg på jordet i høst? Jeg er ikke sikker på hva han bruker denne til, men om han trenger den ligger den her, dessverre litt rusten etter en lang vinter.

Og så må jeg hilse på Fola Fola Blakken. Han er så nydelig der han står ...
... det er nesten som om han smiler når han ser meg

Og de søte små nyfødde ulldottene må tas nærmere i øyesyn. De er like nyskjerrig som meg

Mor passer godt på


Og til slutt oppdager jeg en låve som er bygget i stein. Tenk å lage noe så fint. Møysommelig lagt opp stein på stein. Ja da blir jeg målløs. Av alle de stopp jeg tar blir det så som så med trim, men humøret er på topp.... og det er vel det viktigste.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du liker nok å bevege deg på "to" med eller uten motor,og flotte bilder blir det av det!Spennende å åpne bloggen din! Hilsen fra mc+